دایرکتوری روش های کسب درآمد دلاری و ریالی در منزل

معجزه در امپراطوری اینستاگرام به روش گلادیاتورها - آکادمی دلار


معجزه در امپراطوری اینستاگرام به روش گلادیاتورها - آکادمی دلار

 

بنام خداوند ثروت آفرین

آپدیت شهریورماه 1399

 

ورژن 2020

در این صفحه بخش هایی از جلسه اول ویدیو آموزشی به صورت رایگان قرار داده شده است 

عرض سلام و احترام خدمت شما هنرآموز عزیز آکادمی دلار...

در این آپدیت از آموزش ها، که مصادف بود با شیوع بیماری ویروسی کرونا و وضعیت اسف بار مردم کشور عزیزمون، دوست داشتم یه مقدار باهاتون صحبت کنم و چه جایی بهتر از اینجا.

قبل از هرچیزی به تمامی همراهانی که عزیزانشون رو در این شرایط از دست دادن تسلیت می گم و برای تمامی بیماران از درگاه خداوند بزرگ شفای عاجل طلب می کنم.

توی این ایام همه می بینیم که ابدا کاسب ها و مغازه دارهایی که فعالیت و کسب و کارشون صرفا در چهارچوب فروش سنتی هست، شرایط مناسبی ندارن و خیلی از اون ها به خاطر وضعیت کنونی مجبور به تعطیل کردن مغازه هاشون شدن- هرچند حتی اگر مغازه ها رو هم تعطیل نمی کردن، همچنان از لحاظ کسب و کار فرقی به حالشون نمی کرد- و متاسفانه طلایی ترین زمان کسب درآمد رو که این ایام (قبل از شروع مدارس) هست از دست دادن.

اما علی رغم این موضوعات، اتفاق عجیبی داره میوفته....

چند روزه چون قرنطینه هستیم، وقت بیشتری برای سرک کشیدن به فضای اینستاگرام دارم و بعضا سعی می کنم اگر لباس، کفش، لوازم مصرفی چیزی لازم دارم از همین فضا سفارش بدم. جالبه که می بینم خیلی از این کسب و کارهای آنلاین که دارن در فضای اینستاگرام فعالیت می کنن، از بس سرشون شلوغه حتی نمی رسن جواب ثبت و ارسال سفارشات مشتریانشون رو بدن و جالبتر اینکه!!!! اغلب چیزهایی که سفارش می دم خیلی سریع موجودیشون به اتمام رسیده و در کل اینطوری براتون بگم که به حدی بازار این نوع از کسب و کار گرمه که حتی نمی تونید تصورش رو بکنید.

فقط می خوام به این سوال پاسخ بدید !!! اینکه از این اتفاق چه برداشتی می شه کرد؟


آیا وقتش نرسیده که شما هم به فکر تاسیس امپراطوری خودتون باشید؟

هنوز و در این شرایط به معجزه اینستاگرام مارکتینگ پی نبردید؟

بنظرتون چقدر زمان برای دستیابی به موفقیت باقی مونده؟

چرا فکر نمی کنید که این می تونه فرصت دیگه ای برای رسیدن به موفقیت باشه که خداوند به شما داده و شاید بعدا هیچوقت تکرار نشه؟!

فراموش نکنید هر کار و شغلی یک تاریخ انقضا داره، یا حداقل یک زمان مناسب برای شروعش وجود داره که اگر در اون زمان موثر نتونین حقتون رو از اون بازار و سفره خدا دادی بگیرید بی شک فرصتی رو از دست دادین و هیچ تضمینی وجود نداره که چنین فرصتی دوباره برای شما ایجاد بشه.....

 

امروز تصمیم بگیرید که با49.000 تومن یک پیتزا بخرید و یا برای آینده خودتون و موفقیتتون سرمایه گذاری کنید...

 

 

جامعترین دوره آموزشی ویدیویی در زمینه کسب در آمد نامحدود از شبکه اجتماعی اینستاگرام 2020 

کاری از آکادمی دلار با همکاری گروه آموزشی ونــــــداد

معجزه در امپراطوری اینستاگرام یا دوره "اینستاگرام مارکتینگ به روش گلادیاتورها" بی شک قدرتمندترین و کامل ترین دوره اینستاگرام مارکتینگ موجود به زبان فارسی است که توسط دو مجموعه قدرتمند در زمینه تدوین برنامه های کسب و کار و تولید محتوای آموزشی، تدوین و ارائه شده است.

امروزه اهمیت داشتن یک پایگاه مجازی در فضای بی نظیر اینستاگرام برای همه ما مشخض هست. این موضوع هیچ منافاتی با شاغل بودن یا نبودن شما نداره و بی شک می تونه برای تمامی افراد با هر نوع تخصص و توانی و با هر مقدار از دانش، محیط بی نظیری رو برای تبدیل شدن به یک برند و شروع فرآیند کسب درآمد فراهم کنه که این موضوع یک معجزه به تمام معناست.

در این دوره سعی شده در کنار تجارب سالیانِ و رزومه موفقی که داریم، با جمع آوری جدیدترین مطالب روز همچنین با بهره گیری از نظرات همکاران، بهترین و قوی ترین محتوا برای ورود به بازار کار و کسب پول به شما هنرآموز عزیز ارائه بشه که امیدواریم به کمک این آموزش ها و در کنار پشتیبانی تیم آکادمی دلار بتونید به اهداف و آرزوهاتون دست پیدا کنید.

 

اما سرفصل های این آموزش

آموزش های این پکیج در 4 جلسه و در 8 فایل ویدیویی مجموعا در مدت زمان حدود 5 ساعت به حضور شما ارائه می گردد.


 

جلسه اول- رموزی که باید در مورد اینستاگرام بدانید

مقدمه

آمار جالبی که باید در مورد اینستاگرام بدانید

ذهنیت های رایج اما غلط

هدف از پیوستن به اینستاگرام

تصمیم گیری

افراد مختلف چگونه از اینستاگرام پول در می اورند؟

بررسی انواع اکانت و ساختار یک حساب

حساب تجاری یا Bussiness Account

کوتاه کننده لینک و کاربرد آ« در بیو

تعریف لندینگ پیج و معرفی ابزار مناسب

 

جلسه دوم- محتوا و پستینگ

پست، پستینگ یا فرآیند انتشار پست

انواع پست

2 راز بزرگ که باید همیشه بیاد داشته باشید

فرمولاسیون انتشار پست

0 تا صد عکس و عکس نوشته

برترین ابزارها و سایت ها در ارتباط با عکس و عکس نوشته

فوت کوزه گری عکس و عکس نوشته

حرفه ای ها چه می کنند؟

ویدیو و ویدیو مارکتینگ

بازنشر و استفاده از محتوای دیگران در ویدیو مارکتینگ

بهترین منابع برای بدست آوردن ویدیوهای روز

دوره تخصصی ویدیو مارکتینگ(مخصوص ویدیو مارکترها)

مخاطب و مخاطب شناشی(مهمترین بخش آموزش ها)

اصطلاح شناسی یا terminology در آمارها

بررسی چک لیست 10 اصل مهم در تولید یک ویدیو تاثیرگذار

ایده های ساخت محتوا

هشتگ و هرآنچه باید در مورد هشتگ بدانید

 

 

جلسه سوم- فروش یا دروازه ورود به شاهراه کسب درآمد

3 فرآیند مهی که شما را به مرحله کسب درآمد وارد می کند

استراتژی و طراحی یک استراتژی مناسب

فرم ها و جداول

نکته حیاتی در مورد استراتژی

دلایل شکست اغلب کسب و کارها در این مرحله(وجه تمایز افراد موفق و ناموفق)

راه های گسترش امپراطوری

تبلیغات ونکاتی در مورد آن

اینفلوئنسرها

ربات ها و نرم افزارهای مختلف

استوری، استوری پستینگ و استوری مارکتینگ

بازاریابی با دایرکت

لایو و فوث کوزه گری این ابزار

IGTV

بازاریابی ویروسی یا وایرال مارکتینگ و ورود به صفحه سرچ

اشانتیون ها، ویژگی های آن ها و نمونه های بسیار کاربردی

در مورد shadowban

نرم افزارهای مدیریت صفحات اینستاگرام

کامنت و نکات تکمیلی مربوط به آن

زمانبندی، مزایای مربوط به آن و معرفی یک ابزار کارآمد

آنالیز و معرفی یک ابزار کارآمد برای آنالیز عملکرد در اینستاگرام

افشای بزرگترین راز مربوط به اینستاگرام....

 

 

جلسه چهارم- امنیت و دفاع از حریم امپراطوری

8 نکته ای که رعایت آ نها تمامیت امپراطوریتان را حفظ می کند

انتخاب پسوورد و معرفی ابزار مناسب

آموزش گام به گام افزایش امنیت

آموزش اتصال اکانت به فیسبوک

راه های ارتباطی

 

 

سوالات متداول قبل از خرید پکیج

 

 

با توجه به کمبود وقت و حجم بالای درخواست ها و پیغام های ارسالی از سمت شما، سوالات تکراری که در اینجا به آن ها پاسخ داده شده، به هیچ عنوان ترتیب اثر داده نمی شه.

امیدواریم در راستای احترام متقابل حتما به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشید، ما نیز در حد توان در خدمت شما همراهان و میلیاردرهای خودساخته آینده هستیم.

 

 

آیا این پکیج با گوشی موبایل قابل دانلود و مشاهده هست و آیا میشه امپراطوریمون رو با همین گوشی موبایل تاسیس و مدیریت بکنیم؟؟

بله، بی شک پاسخ تمامی سوالات مثبت هست.

 

آیا روش ها و ابزارهایی که معرفی شده برای گوشی موبایل هم کاربرد دارند یا فقط برای سیستم های رومیزی و لب تاپه؟؟

در کلیه آموزش ها محور ما گویش موبایل هست چرا که اینستاگرام در اصل یک اپ موبایل و برای کاربران موبایل طراحی شده و در این مجموعه سعی کردیم به خوبی این موضوع رو هم برای گوشی های اندروئیدی و هم برای آیفون پوشش بدیم و در کنار اون ابزارهایی هم برای PC و لب تاپ داریم..

 

چرا قیمت پکیج اینقدر پایینه؟ چون اغلب پکیج های مشابه قیمت های میلیونی دارن!!!

دوست عزیز دقت داشته باشید که متاسفانه به دلیل عدم آگاهی کاربران فضای مجازی، این روزها سو استفاده های مادی زیادی از افراد میشه که یکی از اون ها بحث فروش پکیج های آموزشی هست. این در حالی هست که ارزش مادی بسیاری از این آموزش ها و اقعا بالاست ولی نکته ای که وجود داره اینه که اولویت باید به مخاطبین و توان خریدشون باشه. در این راستا تیم آکادمی دلار و گروه آموزشی ونداد با همکاری سایت 4kia.ir بستری رو فراهم کرده تا آموزش های بسیار با کیفیت و کارشناسی شده با کمترین هزینه به دست مخاطبین برسه و این موضوع صرفا با کاهش هزینه های تولید و انتشار محقق شده و امیدواریم این موضوع تبدیل به یک سُنت در میان عزیزانی بشه که با ارائه آموزش های مفید قصد کمک به هم میهنان خودشون رو دارن. بنابر این ارزشش مادی واقعی این پکیج هم چیزی فراتر از این ارقام هست و بی شک صرفا با هدف رضایت شما عزیزان به این قیمت ارائه میشه.

در نهایت اینکه اگر منطقی به موضوع نگاه کنید، می بینید که کل هزینه ای که قراره برای به دست آوردن این پکیج جادوئی پرداخت کنید، شاید برابر با هزینه خرید یک پیتزا! باشه، بنابراین اگر حتی کل موضوع رو یک ریسک 100% ببینید، ارزش امتحان کردن داره! یک پیتزا در ازای موفقیت احتمالی، یک وعده غذا در ازای یک عمر آسایش، پیشنهاد ما اینه که شک نکنید و همین الان در ازای پول یک پیتزا، پکیج موفقیت و استقلال مالی خودتون رو دریافت کنید.

ما شکی در این موضوع نداریم، شما هم بعد از دیدن محتویات پکیج بی شک مثل ما فکر خواهید کرد.

 

آیا مجموعه آموزشیتون تخفیف داره؟

قطعا خیر و هیچگاه این آموزش به قیمتی کمتر از قیمت حال حاضر به فروش نمی رسه.

 

سایت ها و افراد مشهور مختلفی مثل سایت همیارووردپرس، وان کلیک، آکادمی فرجی، آکادمی بابک تاوا تاو ،آقای علی مشایخی، احمد کلاته و ... آموزش های مشابه این رو ارائه می کنن که البته قیمت همگی این پکیج ها بالاست. آیا این پکیج اینچنین محتوایی رو پوشش داده و میشه با خرید این پکیج مطمئن بود که چیزی از قلم نیافتاده؟

بله ممنون از سوال شما، باید خدمتتون عرض کنم که تمامی پکیج هایی که به اون ها اشاره کردین و به علاوه اون ها بسیاری از آموزش های خارجی و معتبر در کنار مقالات متعددی بررسی شده و نهایتا نتیجه این پکیجی هست که امروز در اختیارتون قرار گرفته.بنابراین مطالبی که در این پکیج به صورت ویدیویی آموزش داده شده شامل نکات مربوط به کل این پیکیج هایی هست که نام بردید و علاوه بر اون ها بخش عظیمی از آموزش ها تجارب عملی هست که ما خودمون ازش نتیجه گرفتیم و رزومه اون هم موجوده.

 

چقدر زمان برای موفقیت لازمه؟

این موضوع کاملا به شما و نوع کسب و کارتون مربوط میشه، ولی به طور کلی داریم افرادی رو که در مدت زمان کمتر از یک ماه وارد روند موفقیت شده ن و هستن افرادی هم که مدت بیشتری برای این موضوع وقت گذاشتن.

 

آیا این آموزش برای منی که نه تجربه زیادی در ارتباط با اینستاگرام دارم و نه ایده ای می تونه مفید باشه؟؟

بله و قطعا این آموزش مناسب شما دوست عزیز هست و چه خوب که در این موقعیت به اینچنین آموزشی فکر می کنید. بدون معطلی شروع کنید و شک نکنید بهترین گزینه ممکن برای شما همین هست.

 

ممکنه بگید که چه افرادی می تونن از این آموزش ها استفاده کنند؟

خب دوست من سوال بجایی مطرح کردید، خوبه که بدونید این پکیج به شکلی طراحی و تدوین شده که برای همه افراد با سن، جنسیت، سطح سواد و هوش مختلف می تونه کاربرد داشته باشه و قاعدتا محدودیتی از این لحاظ وجود نداره.امیدواریم پاسخ سوالتون رو دریافت کرده باشید.

 

سلام، من خیلی پیش اومده که تو نت برای پکیج های آموزشی مختلف هزینه پرداخت کرده م ولی متاسفانه یا به طور کلی چیزی به دستم نرسیده و یا در نهایت یک سری مطلب تاریخ گذشته و ناکارآمد که خیلی راحت هم توی اینترنت با یه سرچ قابل دسترسی بودن برام فرستاده شده. چطور می تونم به شما اعتماد کنم؟

سلام دوست من، حق با شماست! متاسفانه امروزه کلاهبرداری در اینترنت بیداد می کنه و بی شک اگر بدون آگاهی اقدام به اینچنین خریدهایی بکنیم، بعید نیست که گیر افراد سودجو و کلاهبردار بیوفتیم. به عنوان یک قاعده کلی زمانی که قصد دارید از یک فروشنده محصولی رو به صورت آنلاین خرید کنید، چند مورد رو حتما مد نظر قرار بدین.

اول اینکه- دقت کنید که فرد دارای یک فروشگاه اینترنتی با ظاهر مناسب و دارای صفحات مختلف باشه!

دوم اینکه- بررسی کنید که این فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیکی، نماد سامانه ساماندهی و همچنین درگاه امن SSL هست یا خیر؟

سوم- در ارتباط با درگاه پرداخت بانک نیز اطمینان حاصل کنید که به نام خود سایت و معتبر هست.

در این شرایط شما مطمئن خواهید بود که سایت اعتباز لازم برای پرداخت رو داره و در نهایت اگر محصول معیوب و نا کارآمدی هم به شما ارائه بده به راحتی از طریق مراجع قانونی قابل پیگیری است.

خب حالا بریم سراغ سایت خود ما، با توجه به این موضوعات تیم ما از ابتدای کار تصمیم گرفت که بجای راه اندازی یک سایت مستقل و در راستای اعتماد سازی برای هنرآموزان عزیز، خدماتش رو از مجموعه بزرگ 4kia بگیره که هم دارای نماد اعتماد الکترونیکی، هم تاییدیه سامانه ساماندهی و هم درگاه امن SSL و حتی درگاه پرداخت بانکی بسیار امن است. بنابراین شما دوست عزیز با اطمینان می تونید از این سایت فایل های آموزش رو خریداری کنید.

و اما در ارتباط با کیفیت محصول خبر خوش اینکه این محصول دارای "گارانتی بازگشت وجه در صورت عدم رضایت کاربران"هست. به این معنا که اگر کاربری پس از خرید محصول متوجه بشه این پکیج واقعا قابلیت های مورد ادعای این مجموعه رو در خودش نداره، میتونه با ثبت درخواست اقدام به پس گرفتن کل مبلغ پرداختی کنه. که البته شک نکنید این شرط رو به این دلیل قبول کردیم که از کار خودمون خیلی مطمئنیم!! J

امیدواریم که پاسخ ابهام خودتون رو دریافت کرده باشید.

 

 

نکات تکمیلی:

 

لطفاً قبل از اینکه هرگونه پیغامی به پشتیبانی بدهید تمام توضیحات ارائه شده در سایت و همچنین دیدگاه های کاربران را با دقت مطالعه کنید. در صورتیکه پیغامی به پشتیبانی بدهید و سوال یا درخواستی داشته باشید که پاسخ و راه حلش در بین نکات گفته شده در قسمت های مختلف سایت موجود باشد، پشتیبانی از پاسخگویی به شما معذور است.

 

نکته1* زمان پاسخگویی پشتیبانی سایت، از 10 دقیقه تا حداکثر 3 روز است. لطفاً تا دریافت پاسخ شکیبا باشید.

 

نکته2* تیم پشتیبانی سایت در روزهای تعطیل رسمی (به علاوه روزهای پنجشنبه‌) تعهدی بر پاسخگویی ندارد.

 

نکته3* سوالاتی که جواب آنان مشخص است یا قبلاً توضیح داده شده است نظیر "آیا واقعاً شدنی است؟" پاسخ داده نمی شوند.

 

نکته4* صحبت هایی از قبیل "من یک دانشجوی بدبخت هستم و..." ، "من از یک خونواده فقیر هستم و..." و امثال این ها پاسخ داده نمیشوند.

 

نکته5* در هنگام خرید دقت داشته باشید که حتماً آدرس ایمیلتان را کاملاً درست وارد کرده باشید. یعنی حتی یک کلمه از آن را هم اشتباه ننوشته باشید.(توجه داشته باشید که آدرس ایمیل www. ندارد مگر اینکه خودتان در هنگام تشکیل ایمیلتان www. را هم جزو کاراکتر های آدرس ایمیلتان قرار داده باشید. همچنین توجه داشته باشید که کلمه gmail را در ایمیلتان به درستی بنویسید! بعضی ها اشتباه مینویسند و لینک دانلود فایل آموزشی به ایمیلشان ارسال نمیشود!). بعد از "پرداخت موفق" یک نسخه از لینک های دانلود به ایمیلتان هم ارسال خواهد شد. در صورتیکه بعد از "پرداخت موفق" به هر دلیلی به صفحه لینک های دانلود هدایت نشدید و یا از آن خارج شدید و موفق به دانلود فایل ها نشدید، به ایمیلتان مراجعه کنید و از طریق لینک هایی که به ایمیلتان ارسال شده‌ است اقدام به دانلود کنید.

 

نکته6* فایل هایی که دانلود میکنید با فُرمَت زیپ (zip) هستند. برای اینکه بتونید بازشون کنید و فایل های داخلشون رو استفاده کنید باید از برنامه winrar استفاده کنید و فایل ها رو خارج سازی کنید. اگر این برنامه رو ندارید باید از اینترنت دانلودش کنید. هم نسخه موبایلش موجوده و هم نسخه کامپیوترش.(البته اکثر موبایل ها خودشون این برنامه رو دارند.) استخراج فایل با استفاده از برنامه winrar بسیار راحت میباشد و در حد یکی دو کلیک است ولی در صورتیکه بلد نبودید میتوانید با سرچ کردن در اینترنت به راحتی یاد بگیرید.

 

نکته7* در صورتیکه پس از پرداخت موفق مرورگر شما پیغامی نشان داد و یکی از گزینه های “Save” یا “ذخیره” یا “Continue” یا “ادامه” یا امثال اینها در آن پیغام بود، بر روی آن گزینه کلیک کنید تا فرایند خرید کامل شود. حتماً حتماً هم بعد از پرداخت روی گزینه “تکمیل فرایند خرید” کلیک بفرمایید تا خرید شما با موفقیت انجام شود و هیچ نقص و مشکلی در پرداخت شما نباشد.. دقت کنيد در صورتيکه پس از پرداخت در صفحه بانک دکمه سبز رنگ «تکمیل خرید» را کلیک نکنید و به فروشگاه هدايت نشويد خريد شما ناقص ميماند و پرداخت شما بصورت ناموفق انجام میشود و نمیتوانید لینک های دانلود را دریافت و پکیج را دانلود کنید. همچنین در صورتیکه به هر دلیلی (مانند قطع شدن یهویی اینترنت و…) پرداخت و خرید شما بصورت ناموفق انجام شود شما نمیتوانید لینک های دانلود را دریافت و پکیج را دانلود کنید. یعنی مبلغ از حسابتان کم میشود ولی لینک های دانلود را دریافت نمیکنید. در چنین شرایطی مبلغ پرداختی پس از چند ساعت یا نهایتاً چند روز (نهایتاً 72 ساعت) بصورت خودکار توسط سیستم بانکی کشوری به حساب شما بازگشت داده خواهد شد. توجه داشته باشید در اکثر موارد وقتی که مبلغ بصورت خودکار به حسابتان برگشت داده میشود پیامک بانکی برایتان ارسال نمیشود. پس اگر خواستید از بازگشت مبلغ اطمینان حاصل کنید باید موجودی بگیرید. دقت کنید برای خرید اینترنتی شما اطلاعات بانکی خود را در سایت رسمی و معتبر بانک و در محیطی کاملاً امن وارد میکنید و هیچ احدی هیچ جوره نمیتواند به اطلاعات بانکی شما دسترسی پیدا کند. نه من و نه هیچ کس دیگری. همچنین برای خرید اینترنتی حتما نیاز به رمز دوم (یا همان رمز اینترنتی) کارت بانکی دارید که با مراجعه به خودپرداز یا با استفاده از همراه بانک میتوانید این رمز را مشخص کنید. در ضمن با کارت تمامی بانک های کشور میتوانید خرید خود را انجام دهید.

 

نکته8* مسئولیت تایپ اشتباه آدرس ایمیل در موقع خرید برعهده ی کاربران است ، رسیدگی به تمام درخواست ها و پشتیبانی های کاربران بر پایه ثبت بودن خریدشان در سیستم فروش سایت است ، لذا در وارد کردن آدرس ایمیل خود دقت فرمائید و شماره پیگیری خرید را یادداشت فرمایید تا درصورت بروز مشکل ارائه دهید.

 

نکته9* اطلاعات کاربران در هنگام ثبت نام نزد سامانه به صورت محرمانه محفوظ خواهد بود و تحت هیچ شرایطی در اختیار هیچ شخص یا سازمانی قرار نخواهد ، سیستم جز اطلاعات سطحی مورد نیاز برای ثبت نام هیچ اطلاعات دیگری را دریافت نمی کند.

نکته10* توصیه میشود کاربران در هنگام پرداخت اینترنتی ایمیل خود را نیز وارد نمایند تا یک نسخه از رسید پرداخت را نیز توسط ایمیل دریافت نمایند تا در صورت نیاز به ارائه کد پیگیری و عدم یادداشت کد پیگیری هنگام خرید، بتوانند با مراجعه به ایمیل خویش آن کد پیگیری خرید را ملاحظه نمایند.

 

نکته11* پیگیری خرید های ناموفق و دانلود های ناموفق (احتمالی) منوط به ارائه شماره پیگیری یا ایمیل دقیق (و یا اسم و فامیلی دقیقی که موقع خرید وارد کرده است) از سوی کاربر خریدار است و بدیهی است که در صورت عدم ارائه شماره پیگیری یا ایمیل دقیق (و یا اسم و فامیلی دقیق) خرید، پشتیبانی سایت هیچگونه تعهدی مبنی بر پیگیری خرید و ارائه خدمات به کابر ندارد.

 

نکته12* بعد از پرداخت موفق، لینک های دانلود پکیج آموزشی بلافاصله برای شما ظاهر خواهد شد. همچنین یک نسخه از لینک های دانلود به آدرس ایمیلی که هنگام خرید وارد کرده‌اید نیز ارسال خواهد شد. بنابراین در صورتیکه بعد از پرداخت که لینک های دانلود برای شما ظاهر میشوند به هر دلیلی از صفحه لینک های دانلود خارج شدید، به ایمیلتان مراجعه کنید و از طریق لینک هایی که به ایمیلتان ارسال شده است اقدام به دانلود فایل نمایید.

 

 

نکته13* اگر در فرایند خرید یا هر جای دیگری مشکل یا سوالی برایتان پیش آمد و نیازمند کمک و راهنمایی بودید، به صفحه "تماس با ما" مراجعه کنید و از طریق تلگرام با پشتیبانی سایت ارتباط برقرار کنید و مشکلتان را مطرح کنید. تیم پشتیبانی سایت با کمال میل به شما کمک خواهد کرد.

 

نکته 14* پشتیبانی ما موظف است در صورت عدم دانلود موفق کاربر و ارائه کد پیگیری یا ایمیل دقیق خرید موفق (یا اسم و فامیلی دقیق خرید موفق) از سوی کاربر، لینک های دانلود پکیج را توسط تلگرام ظرف مدت حداکثر 72 ساعت ارائه دهد.

 درصورت وجود مشکل در لینک دانلود با این شماره تماس حاصل فرمایید 09182268431

 لطفا پس از خرید محصول حتما دیدگاه خود را برای ما ارسال بفرمایید.

 

آکادمی دلار و مجموعه آموزشی ونــــداد خرید خوبی را برای شما دوست عزیز آرزو می کند.

موفق و ثروتمند باشید


مبلغ قابل پرداخت 49,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

قدرت يافته از Vandad Trading Group

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما